|
#Дискусійний_простір «Нова українська школа: рухаємось разом» // трек 2 «Базове предметне навчання: поступ вчителя та учня»// «Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція взаємодії»Sep 22, 2023
22 вересня 2023 року у рамках дискусійного простору «Нова українська школа: рухаємось разом» керівники закладів загальної середньої освіти, директори і консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників Одещини спілкувалися за темою «Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція взаємодії».
22 вересня 2023 року у рамках дискусійного простору «Нова українська школа: рухаємось разом» керівники закладів загальної середньої освіти, директори і консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників Одещини спілкувалися за темою «Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція взаємодії». Спікери заходу, Світлана Воронова, завідувач НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, к.п.н. та Ганна Болдирєва, методист цієї лабораторії, зазначили, що завдяки врахуванню особистісних, інформаційних, психологічних, комунікативних ресурсів взаємодії можливо належним чином організувати спільні дії у моделюванні траєкторії поступу вчителя та учня. Оксана Левчишена, проректор з науково-педагогічної та методичної діяльності, к.і.н., презентувала присутнім дорожню карта дискусійного простору та запропонувала маршрут спільних дій Академії, закладів освіти та центрів професійного розвитку у 2023/2024 навчальному році. Успішність розв’язання певних педагогічних ситуацій у навчанні учнів 5-х класів було проаналізовано за допомогою рефлексії «На єдні граблі двічі не ступають». Емоційно насиченим виявився сторітелінг нашого життя в НУШ. Через обмін цікавими ідеями колеги надали корисні рекомендації щодо формату ранкових зустрічей, застосуванню інструментів формувального оцінювання у 5-6-х класах тощо. Траєкторія поступу вчителя та учня відбувається на підставі систематичного самовдосконалення педагога, тому особлива увага була приділена питанням атестації педагогічних працівників. Олена Котенко, завідувач відділу професійної та післядипломної підготовки, розглянула особливості атестації педпрацівників закладів освіти за новим «Положенням про атестацію педагогічних працівників (наказ МОН від Віримо в перемогу! Спільнодія продовжується. NewsNov 7, 2024 Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»// «Соціальне партнерство: командний підхід» Nov 5, 2024 ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ»// «КОМУНІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО МІКРОКЛІМАТУ В ЗПО» Oct 25, 2024 #ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» // «#ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА: ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ» All news |