НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти





Науково-методична діяльність

 

У 2024 році колектив лабораторії продовжує працювати над науково-методичною темою «Супровід неперервної освіти керівних кадрів в умовах суспільних трансформацій» за напрямками:

  • здійснення методичного супроводу професійного розвитку керівників ЗЗСО та директорів/консультантів ЦПР ПП, педагогів;
  • організація інформаційно-аналітичної та організаційно-методичної допомоги керівникам закладів освіти, працівникам ЦПР ПП, педагогам закладів освіти щодо організації та функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти; 
  • здійснення просвітницької, роз’яснювальної роботи щодо проходження інституційного аудиту закладами загальної середньої освіти та надання методичної допомоги й рекомендацій керівникам та педагогічним працівникам щодо успішного проходження цієї процедури; 
  • вивчення та удосконалення форм методичної роботи з педагогічними кадрами;
  • удосконалення науково-методичної роботи з керівниками закладів освіти, з педагогічними кадрами відповідно до Концепції «Нова українська школа» та регіональних освітніх потреб, планів та програм на засадах академічної доброчесності;
  • активізація та сприяння розвитку творчої науково-дослідної, експериментально-пошукової, інноваційної діяльності керівників ЗЗСО, директорів/консультантів ЦПР ПП та педагогів області;
  • пропагування набутків педагогічної науки та управлінського досвіду через курси, семінари, консультації, інші форми;
  • організація і проведення форуму «Позашкільна освіта регіону: досвід, проблеми, виклики»;
  • співпраця з міжнародними організаціями та підтримка міжнародних освітніх проєктів у закладах освіти області;
  • організація науково-методичних досліджень з проблем змісту освіти,  управління розвитком закладів освіти;
  • стимулювання професійного зростання педагогічних працівників, активізація їхньої інноваційності та творчої ініціативи за напрямами роботи  лабораторії; 
  • виконання планів підвищення кваліфікації працівників лабораторії, створення умов для самоосвіти, вдосконалення науково-педагогічної діяльності шляхом проведення відкритих занять, взаємних відвідувань;
  • підготовка та видання наукової і навчально-методичної літератури за напрямами діяльності лабораторії;
  • забезпечення реалізації освітніх змін в контексті розбудови Нової української школи на основі діагностики запитів і потреб педагогів.

 

Навчально-методичну, науково-дослідну та організаційну роботу НМЛ забезпечують 5 працівників: 

  • Воронова Світлана Віталіївна – завідувачка НМЛ, кандидат педагогічних наук. За посадовими обов’язками здійснює загальне керівництво, відповідає за організацію роботи науково-методичної лабораторії та роботу з керівниками закладів освіти щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти в ЗЗСО; очолює роботу Центру забезпечення якості освіти в академії.
  • Болдирєва Ганна Володимирівна – методист НМЛ, «спеціаліст вищої категорії». За посадовими обов’язками відповідає за роботу з директорами та консультантами ЦПР ПП та керівниками ЗЗСО.
  • Шеремет Світлана Іванівна – методист НМЛ, «спеціаліст вищої категорії», має нагрудний знак МОН України «Відмінник освіти України». За посадовими обов’язками відповідає за роботу з заступниками директорів з ВР, класними керівниками, педагогами-організаторами, керівниками та педагогами закладів позашкільної освіти.
  • Килівник Ольга Володимирівна – методист НМЛ, «спеціаліст вищої категорії». За посадовими обов’язками відповідає за роботу з позашкільними закладами освіти.
  • Круглянко Вікторія Петрівна - методист НМЛ, «спеціаліст вищої категорії». За посадовими обов’язками відповідає за роботу з керівниками закладів освіти щодо створення системи управління професійним розвитком педагогічних працівників ЗЗСО; здійснює підготовку інформаційного матеріалу та розміщує його на сайті НМЛ; співробітник Центру забезпечення якості освіти академії; регіональний координатор НУШ в Одеській області по роботі з керівниками закладів освіти.

 

Робота колективу науково-методичної лабораторії - це командна роботи щодо вирішення актуальних управлінських, методичних, наукових проблем з метою оперативного вдосконалення освітнього процесу на курсах підвищення кваліфікації,  підвищення професійної компетентності керівників ЗЗСО, директорів/консультантів ЦПР ПП, класних керівників, педагогів-організаторів, керівників та педагогів закладів позашкільно освіти на засадах соціального партнерства, науково-методичного супроводу функціонування внутрішньої системи якості освіти ЗЗСО, надання консультативної допомоги щодо побудови стратегії розвитку закладів освіти у сучасних умовах реалізації освітньої політики, децентралізації влади й автономізації управління закладами освіти.

 

Науково-методична робота здійснюється через активні форми навчання:

 

Дискусійний простір
  • «Нова українська школа: рухаємось разом» (Воронова С.В., Болдирєва Г.В.)

 

Управлінська студія
  • «Синергія в управлінні персоналом» (Воронова С.В., Болдирєва Г.В., Шеремет С.І.)

 

Форум  консультантів ЦПР ПП, педагогічних працівників закладів позашкільної освіти
  • «Позашкільна освіта регіону: досвід, проблеми, виклики» (Воронова С.В., Шеремет С.І., Килівник О.В.)

 

(Не) конференція
  •  «Мистецтво навчати (ся) жити» (Воронова С.В., Болдирєва Г.В., Шеремет С.І., Килівник О.В., Круглянко В.П.)

 

Практичні інтенсиви 
  • «Ресурси, стратегії, практикиі» (Болдирєва Г.В., Шеремет С.І., Килівник О.В., Круглянко В.П.)

 

 
 

 

 

 
 

News


May 13, 2024
Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»// «Дієві інструменти та метрики у роботі співробітника ЦПР ПП»
13 травня 2024 року практичний інтенсив для директорів та консультантів ЦПР ПП відбувався за актуальною темою «Дієві інструменти та метрики у роботі співробітника ЦПР ПП».

May 10, 2024
ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» «Важливість командоутворення для розвитку особистості директора та його професійної діяльності»
10 травня для керівників закладів загальної середньої освіти відбувся практичний інтенсив «Ресурси, Стратегії, Практики». Захід був організований з метою залучення учасників до обговорення та впровадження ефективних стратегій управління закладами освіти з акцентом на важливість командоутворення для розвитку особистості директора та його професійної діяльності.

Apr 30, 2024
ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ»// «ДІЄВІ ПРИЙОМИ ТА ЕФЕКТИВНІ ЗАСОБИ ВНУТРІШНЬОЇ КОМУНІКАЦІЇ В УПРАВЛІННІ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ»
30 квітня для керівників закладів загальної середньої освіти пройшов практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики», присвячений темі ефективної внутрішньої комунікації в управлінні закладом освіти.

All news