НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти





Онлайн-тренінг «Ми діти і маємо право на участь: у фокусі учнівське самоврядування»: заключна сесія

Nov 29, 2021
29 листопада відбулася заключна сесія триденного онлайн-тренінгу «Ми діти і маємо право на участь: у фокусі учнівське самоврядування».

29 листопада відбулася заключна сесія триденного онлайн-тренінгу «Ми діти і маємо право на участь: у фокусі учнівське самоврядування», який проводиться у межах німецько-українського проєкту «SIMSCHOOL – СИМУЛЯЦІЙНІ ІГРИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ПРАВ ЛЮДИНИ». Проєкт реалізується ГО «CRISP» (Німеччина) і ГО «ЕдКемп Україна» (Україна)  у партнерстві з Європейським Союзом. Учасниками тренінгу стали шкільні команди з Дніпропетровської та Одеської областей: лідер або лідерка учнівського самоврядування та педагог, який/яка опікується учнівським самоврядуванням.

Тренінг проводиться з метою посилити увагу до прав людини у шкільних колективах, розвинути вміння учнівської молоді аналізувати стан дотримання прав людини та вживати дії для його покращення, підвищити залученість учнівства до управління закладом освіти та до учнівського самоврядування, удосконалити  навички творчого вирішення завдань, які стоять перед органами учнівського самоврядування на основі партнерської взаємодії  між різними гілками громадськості, учнівським,  батьківським та педагогічним колективами.

Заключний тренінговий день був присвячений темі «Симуляційні ігри для вивчення прав людини у школі». Учасники тренінгу успішно справилися з викликом і пограли в онлайн форматі в стимуляційну гру «Правила школи», одним із завдань якої є сприяння розвитку ціннісного ставлення до прав людини та почуття відповідальності, справедливості й солідарності. Під час гри педагоги та учні поглибили розуміння того, що шкільні правила мають сприяти реалізації прав людини та дитини в освітньому просторі, а також розвинули навички використання демократичних процедур прийняття рішень.

Під час рефлексії учасники тренінгу відмітили не лише актуальність розглянутих питань та практикоорієнтованість усіх запропонованих завдань, а й особливість спільного навчання педагогів та учнів. Така практика стала цінною для налагодження діалогу, обміну різними поглядами  з позиції дітей та дорослих на сутність діяльності учнівського самоврядування та утвердження в думці, що демократичне обговорення проблем та відповідальність усіх учасників освітнього процесу за покращення освітнього середовища є запорукою створення освітнього простору, заснованого до прав людини.

 

 

 





News


Dec 17, 2024
#ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» // «#УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ПРОЦЕСІВ ЗЗСО ЗАСОБАМИ САМООЦІНЮВАННЯ»
Керівники закладів загальної середньої освіти Одещини 17 грудня взяли участь у практичному інтенсиві «Ресурси, стратегії, практики» за темою: «Удосконалення управлінських процесів ЗЗСО засобами самооцінювання».

Dec 17, 2024
Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»// «Самоменеджмент: методика самооцінювання »
17 грудня 2024 року директори та консультанти Центрів професійного розвитку педагогічних працівників взяли участь у практичному інтенсиві. Тема зустрічі: «Самоменеджмент: методика самооцінювання».

Dec 11, 2024
#ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» // «#ЕФЕКТИВНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬОНЇ ОСВІТИ: ВІД ІДЕЇ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ»
11 грудня відбувся обласний практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики» з теми «Ефективні презентації в діяльності педагога закладу позашкільної освіти: від ідеї до реалізації» для керівників та педагогічних працівників закладів позашкільної освіти.

All news