НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти





Онлайн-тренінг «Ми діти і маємо право на участь: у фокусі учнівське самоврядування»: заключна сесія

29 лист. 2021
29 листопада відбулася заключна сесія триденного онлайн-тренінгу «Ми діти і маємо право на участь: у фокусі учнівське самоврядування».

29 листопада відбулася заключна сесія триденного онлайн-тренінгу «Ми діти і маємо право на участь: у фокусі учнівське самоврядування», який проводиться у межах німецько-українського проєкту «SIMSCHOOL – СИМУЛЯЦІЙНІ ІГРИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ПРАВ ЛЮДИНИ». Проєкт реалізується ГО «CRISP» (Німеччина) і ГО «ЕдКемп Україна» (Україна)  у партнерстві з Європейським Союзом. Учасниками тренінгу стали шкільні команди з Дніпропетровської та Одеської областей: лідер або лідерка учнівського самоврядування та педагог, який/яка опікується учнівським самоврядуванням.

Тренінг проводиться з метою посилити увагу до прав людини у шкільних колективах, розвинути вміння учнівської молоді аналізувати стан дотримання прав людини та вживати дії для його покращення, підвищити залученість учнівства до управління закладом освіти та до учнівського самоврядування, удосконалити  навички творчого вирішення завдань, які стоять перед органами учнівського самоврядування на основі партнерської взаємодії  між різними гілками громадськості, учнівським,  батьківським та педагогічним колективами.

Заключний тренінговий день був присвячений темі «Симуляційні ігри для вивчення прав людини у школі». Учасники тренінгу успішно справилися з викликом і пограли в онлайн форматі в стимуляційну гру «Правила школи», одним із завдань якої є сприяння розвитку ціннісного ставлення до прав людини та почуття відповідальності, справедливості й солідарності. Під час гри педагоги та учні поглибили розуміння того, що шкільні правила мають сприяти реалізації прав людини та дитини в освітньому просторі, а також розвинули навички використання демократичних процедур прийняття рішень.

Під час рефлексії учасники тренінгу відмітили не лише актуальність розглянутих питань та практикоорієнтованість усіх запропонованих завдань, а й особливість спільного навчання педагогів та учнів. Така практика стала цінною для налагодження діалогу, обміну різними поглядами  з позиції дітей та дорослих на сутність діяльності учнівського самоврядування та утвердження в думці, що демократичне обговорення проблем та відповідальність усіх учасників освітнього процесу за покращення освітнього середовища є запорукою створення освітнього простору, заснованого до прав людини.

 

 

 





Новини


7 лист. 2024
Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»// «Соціальне партнерство: командний підхід»
КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» продовжує проведення практичних онлайн-інтенсивів «Ресурси, стратегії, практики» для директорів та консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників.

5 лист. 2024
ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ»// «КОМУНІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО МІКРОКЛІМАТУ В ЗПО»
05 листопада для керівників та педагогів закладів позашкільної освіти науково-методичною лабораторією управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри філософії освіти проведений практичний інтенсив за темою «Комунікація як інструмент формування позитивного мікроклімату в ЗПО».

25 жовт. 2024
#ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» // «#ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА: ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ»
Керівники закладів загальної середньої освіти та позашкільної освіти Одещини 25 жовтня взяли участь у практичному інтенсиві «Ресурси, стратегії, практики» за темою: «Тайм-менеджмент у професійній діяльності керівника: практичні поради».

Всі новини