|
Постійно-діючий семінар «Формування освітнього простору закладу освіти в умовах децентралізації: управлінський аспект»Jun 24, 2021
Відповідно до плану роботи НМЛ розвитку та якості освіти кафедри освітньої політики КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» 24 червня у форматі онлайн відбулось ІІ засідання постійно - діючого семінару ««Формування освітнього простору закладу освіти в умовах децентралізації: управлінський аспект» для керівників закладів загальної середньої освіти.
Відповідно до плану роботи НМЛ розвитку та якості освіти кафедри освітньої політики КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» 24 червня у форматі онлайн відбулось ІІ засідання постійно - діючого семінару ««Формування освітнього простору закладу освіти в умовах децентралізації: управлінський аспект» для керівників закладів загальної середньої освіти. Тема ІІ засідання - ««Освітній простір закладу освіти в умовах децентралізації». Формулу успіху сучасної школи, її складові, визначила в своєму виступі Здрагат С.Г., завідувачка кафедри освітньої політики, кандидат соціологічних наук, закцентувавши увагу на різних шляхах покращення якості професійної діяльності педагогів для досягнення успіхів у наданні освітніх послуг здобувачам освіти. Болдирєва Г.В., завідувачка НМЛ соціального партнерства та міжнародної діяльності, під час своєї презентації ознайомила присутніх з ключовими критеріями якості сучасного освітнього простору та факторами, які впливають на якість освітнього середовища, наголосивши на особливостях трактування понять «освітній простір» та «освітнє середовище». На реалії та перспективи автономії закладу загальної середньої освіти звернула увагу Красножон Н.В., методист НМЛ розвитку та якості освіти, зазначивши, що актуальність даної теми зумовлена набранням чинності нового Закону “Про освіту”, який визначив автономію закладів освіти як право суб’єкта освітньої діяльності на самоврядування, яке полягає в його самостійності, незалежності та відповідальності у прийнятті рішень щодо академічних (освітніх), організаційних, фінансових, кадрових та інших питань діяльності, що провадиться в порядку та межах, визначених законом. Під час практикуму з використанням дошки Jamboard Воронова С.В., завідувачка НМЛ розвитку та якості освіти, кандидат педагогічних наук, опрацювала з учасниками семінару критерії самооцінювання освітнього простору ЗЗСО. Керівники закладів освіти мали можливість самостійно визначити критерії та створити індивідуальну модель самооцінювання діяльності закладу освіти з урахуванням особливостей та умов кожної школи. В обговоренні питання проєктування нового освітнього середовища у школах активну участь взяла та поділилась своїм досвідом Гайцук І.І., директор Олексіївського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ліцей» Маразліївської сільської ради. Модерувала роботу семінару Красножон Н.В., методист НМЛ розвитку та якості освіти, технічну підтримку здійснювала Бондаренко Л.О., методист НМЛ розвитку та якості освіти. Рефлексуючи з приводу проведеного семінару, керівники закладів освіти зазначили, що отримані знання обов’язково будуть використовувати у своїй роботі.
NewsNov 22, 2024 Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» // «Екологічні виміри оцінювання»// Nov 7, 2024 Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»// «Соціальне партнерство: командний підхід» Nov 5, 2024 ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ»// «КОМУНІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО МІКРОКЛІМАТУ В ЗПО» All news |