НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти





Семінар – практикум «Академічна культура суб’єктів освітнього процесу»

Mar 25, 2021
25 березня в онлайн-форматі відбувся семінар-практикум «Академічна культура суб’єктів освітнього процесу».

Відповідно до плану роботи кафедри освітньої політики КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» для керівників закладів освіти  25 березня  в онлайн-форматі  відбувся семінар-практикум «Академічна культура суб’єктів освітнього процесу».

Відкриваючи семінар, завідувачка НМЛ розвитку та якості освіти, кандидат педагогічних наук, Воронова С.В., наголосила на важливості та актуальності тематики семінару. Зміст та значення академічної культури для учасників освітнього процесу розкрила у своєму виступі методист науково-методичної лабораторії розвитку та якості освіти Красножон Н. В. На особливостях педагогічної культури як складової академічної свободи зупинилась завідувачка НМЛ соціального партнерства та міжнародної діяльності Болдирєва Г.В.

Під час практикуму «Дитиноцентризм як принцип академічної культури», який модерувала методист НМЛ соціального партнерства та міжнародної діяльності Гриньова М.В., учасники семінару опрацювали ціннісні орієнтири культури доброчесності, їх прояви у повсякденному шкільному житті та роль у формуванні загальної культури доброчесності особистості. За результатами обговорення, учасники усталилися  у думці про  нагальну необхідність подолання суперечності між декларуванням поцінування доброчесності як базової умови ефективного викладання та навчання задля розвитку особистісного потенціалу здобувачів освіти й потуранням усіма учасниками освітнього процесу проявів академічної недоброчесності.

Результатом роботи семінару став «Проєкт Кодексу академічної доброчесності учасників освітнього процесу», який розробили учасники семінару спільно з завідувачкою НМЛ розвитку та якості освіти, кандидатом педагогічних наук Вороновою С. В., використавши дошку Jamboard.

Під час рефлексії учасники семінару визначили, що автентична у повазі до закону академічна культура закладів загальної середньої освіти має проявлятися у доброчесній поведінці учасників освітнього процесу та справедливому оцінювані навчальних досягнень здобувачів освіти. Культивування у дітей та молоді поваги до свободи та гідності людини, її індивідуальності, до інтелектуальної власності та авторських прав є важливою гуманітарною складовою здійснення успішних реформ в українському суспільстві.

 





News


Dec 17, 2024
#ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» // «#УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ПРОЦЕСІВ ЗЗСО ЗАСОБАМИ САМООЦІНЮВАННЯ»
Керівники закладів загальної середньої освіти Одещини 17 грудня взяли участь у практичному інтенсиві «Ресурси, стратегії, практики» за темою: «Удосконалення управлінських процесів ЗЗСО засобами самооцінювання».

Dec 17, 2024
Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»// «Самоменеджмент: методика самооцінювання »
17 грудня 2024 року директори та консультанти Центрів професійного розвитку педагогічних працівників взяли участь у практичному інтенсиві. Тема зустрічі: «Самоменеджмент: методика самооцінювання».

Dec 11, 2024
#ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» // «#ЕФЕКТИВНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬОНЇ ОСВІТИ: ВІД ІДЕЇ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ»
11 грудня відбувся обласний практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики» з теми «Ефективні презентації в діяльності педагога закладу позашкільної освіти: від ідеї до реалізації» для керівників та педагогічних працівників закладів позашкільної освіти.

All news