|
#Дискусійний_простір «Нова українська школа: рухаємось разом» // «#Новий навчальний рік: ресурси, стратегії, практики»Sep 17, 2024
Керівники закладів загальної середньої освіти, директори/консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників Одещини 17 вересня зустрілися у дискусійному просторі «Нова українська школа: рухаємось разом». Комунікація відбулася за темою: «#Новий навчальний рік: ресурси, стратегії, практики».
17 вересня керівники закладів загальної середньої освіти, директори/ консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників Одещини спільно з модератором заходу, Світланою Вороновою, завідувачем НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри філософії освіти обговорили основні завдання нового 2024/2025 навчального року. Ірина Кускова, директор Опорного закладу «Бритівський ліцей» Шабівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області надала практичні рекомендації щодо деяких викликів, які постають перед керівником закладу освіти на початок нового навчального року та запропонувала шляхи їх розв’язання. Учасники дискусійного простору разом з Наталею Красножон, завідувачем НМЛ розвитку безпечного освітнього середовища та соціокультурної діяльності кафедри філософії освіти та Ганною Болдирєвою, методистом НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри філософії освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» розглянули аспекти адаптивності освітньої організації в умовах війни та стратегії ресурсної підтримки педагогічної спільноти. З метою формування кризостійкості учасники заходу обговорили чинники професійного саморозвитку та підтримки педагогічної спільноти: корпоративна культура, мотивуюче керівництво, ефективна комунікація, управління емоціями, передбачення та управління змінами, доступність і розвиток ресурсів тощо. Було окреслено ключові аспекти організації безпечного освітнього середовища у закладах освіти та важливість реагування під час надзвичайних ситуацій. Акцентовано на таких аспектах психологічної безпеки освітнього середовища як: комфортна міжособистісна взаємодія; емоційний добробут учасників освітнього процесу; інклюзивність та прийняття різноманітності. Керівники закладів освіти та працівники ЦПР ПП зазначили, що педагогічна підтримка, яка орієнтується на травмофокусований підхід стає все більш актуальною та необхідною для забезпечення успішного навчання та благополуччя. Обмін цікавими думками та ідеями відбувся. До нових зустрічей!
NewsNov 7, 2024 Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»// «Соціальне партнерство: командний підхід» Nov 5, 2024 ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ»// «КОМУНІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО МІКРОКЛІМАТУ В ЗПО» Oct 25, 2024 #ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» // «#ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА: ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ» All news |