|
Освітня студія «Забезпечення якості освіти в школі ефективної демократії» #DECIDEJul 11, 2023
В межах швейцарсько-українського проєкту DECIDE «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» 11 липня відбулася друга освітня студія «Забезпечення якості освіти в школі ефективної демократії», участь в якій взяли освітяни з Івано-Франківщини, Луганщини, Полтавщини та Одещини.
В межах швейцарсько-українського проєкту DECIDE «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» 11 липня відбулася друга освітня студія «Забезпечення якості освіти в школі ефективної демократії», участь в якій взяли освітяни з Івано-Франківщини, Луганщини, Полтавщини та Одещини. Під час зустрічі Рольф Голлоб, професор Цюрихського педагогічного університету, експерт Ради Європи з освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини, головний експерт проєкту DECIDE, запропонував учасникам через призму швейцарського досвіду поміркувати над такими питаннями, як: • Що школа очікує від оцінювання? • Що очікує від оцінювання шкільна рада? • Що очікують від оцінювання батьки? Освітяни мали можливість ознайомитися із практикою діяльності служби оцінювання шкіл Цюрихського кантону та особливостями процедури зовнішнього оцінювання, що покликана допомогти школам забезпечити розвиток якості навчання та управління в школі. В ході дискусії було наголошено на актуалізації посилання ефективності шкільної автономії в контексті відповідальності за якість шкільної освіти та зазначено, що швейцарська практика зовнішнього оцінювання якості шкільної освіти певною мірою має схожі завдання, які покладені в Україні на інституційний аудит ЗЗСО. Учасниками освітньої студії стали науково-педагогічні працівники та здобувачі освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти», а також керівники та педагогічні працівники ЗЗСО Визирської, Кілійської, Красносільської, Нерубайської територіальних громад Одеської області, партнерів проєкту DECIDE. Під час зустрічі Рольф Голлоб наголосив, що в ході оцінювання якості школи важливо розуміти суспільний контекст та запит суспільства до мети освіти. Так, у підсумках освітньої студії учасники утвердилися в думці, що як для Швейцарії, так і для України оцінювання якості школи має відбуватися з проєкцією на розбудову соціально відповідальної шкільної освіти, а отже розвитку в школах культури демократії, що передбачає прозорість, співпрацю та розподільну відповідальність.
NewsNov 7, 2024 Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»// «Соціальне партнерство: командний підхід» Nov 5, 2024 ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ»// «КОМУНІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО МІКРОКЛІМАТУ В ЗПО» Oct 25, 2024 #ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» // «#ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА: ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ» All news |