|
Семінар-тренінг «Соціальні ролі консультанта центру професійного розвитку педагогічних працівників у особистісно-професійній парадигмі педагога»May 18, 2023
18 травня на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» в online режимі відбувся семінар-тренінг, на якому консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників мали змогу спробувати себе у різних соціальних ролях.
18 травня на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» в online режимі відбувся семінар-тренінг, на якому консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників мали змогу спробувати себе у різних соціальних ролях. Організатор семінару-тренінгу - науково-методична лабораторія управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри педагогіки та освітнього менеджменту. У ході Google-опитування напередодні співробітники ЦПР ПП визначилися, що найчастіше вони виконують роль тьютора, який працює із запитом педагога, та фасилітатора, що створює комфортну атмосферу в групі. В межах методичного заходу акцентувалась увага на координації діяльності професійної спільноти консультантів ЦПР ПП у реаліях сьогодення; застосуванні знань про різні соціальні ролі (коуча, тьютора, фасилітатора, ментора) на практиці; опануванні консультантами ЦПР ПП дієвих прийомів та методів співпраці з педагогами. Застосування ситуаційних підходів у співпраці з педагогами допомагає вмотивовано залучити кожного в партнерство. Осягнути педагогічні ситуації, побачити приховані власні рушійні сили у рамках ситуаційного менеджменту допоміг учасникам заходу Костенко Р.В., професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, д.п.н. Разом з Болдирєвою Г.В., методистом науково-методичної лабораторії управлінської діяльності та забезпечення якості освіти, були розглянуті ключові аспекти формування лідерської компетенції (емпатія, цілісність, ефективна комунікація), опрацьовані ефективні інструменти коуча («Пиріг часу», метафора «Мости») та техніки роботи фасилітатора з конфліктами (СВП, «Втеча з драматичного трикутника»). Важливим аспектом роботи центрів є супровід педагога у вибудовуванні маршруту індивідуального професійного розвитку. Айрікян Г.І., методист науково-методична лабораторія управлінської діяльності та забезпечення якості освіти, презентувала тьюторство як інноваційну форма методичного супроводу в особистісно-професійній парадигмі педагога і показала три рівні простору для консультативної діяльності. Учасники семінару-тренінгу зазначили значимість тренінгу, бо знання прийомів коуча, тьютора, ментора, фасилітатора допомагають налагодженню конструктивної спільнодії з педагогами, підвищенню самооцінки та професійного іміджу. NewsNov 22, 2024 Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» // «Екологічні виміри оцінювання»// Nov 7, 2024 Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»// «Соціальне партнерство: командний підхід» Nov 5, 2024 ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ»// «КОМУНІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО МІКРОКЛІМАТУ В ЗПО» All news |