|
Семінар-тренінг «Вектор змін діяльності керівника сучасного закладу освіти»Feb 23, 2022
![]() Організатором заходу була науково-методична лабораторія соціального партнерства та міжнародної діяльності кафедри освітньої політики. Модераторами виступили Болдирєва Ганна, завідувачка НМЛ соціального партнерства та міжнародної діяльності, та Гриньова Марія, методист НМЛ соціального партнерства та міжнародної діяльності, здобувач освіти ступеня доктора філософії (поза аспірантурою). Під час роботи Болдирєва Ганна, завідувачка НМЛ соціального партнерства та міжнародної діяльності кафедри освітньої політики, провела бліцопитування, ознайомила керівників закладів освіти та консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників з типами змін, які супроводжують сучасні освітні реформи. Учасники заходу визначили вектори своєї діяльності через призму суспільних, системних, професійних та особистісних чинників впливу. Воронова Світлана, завідувачка НМЛ розвитку та якості освіти кафедри освітньої політики, канд. пед. наук., акцентувала увагу на можливостях, які створюють сучасні реформи, та викликах, які стоять перед педагогами в умовах стрімких змін. Учасниками семінару були опрацьовані психолого-педагогічні шляхи прийняття ситуації та адаптації керівника до освітніх змін. Гриньова Марія, методист НМЛ соціального партнерства та міжнародної діяльності кафедри освітньої політики, ознайомила присутніх з ключовими аспектами наукової розвідки Валерія Пекаря «Різнобарвний менеджмент»: еволюція людського мислення, «інтегральна думка». Консультанти ЦПР ПП та керівники ЗЗСО обговорили сучасні проблеми керівництва, розглянувши їх через теорію еволюції людського мислення, організацій та великих соціальних систем, за якою останнім часом у професійній літературі закріплена назва "інтегральна динаміка". У ході семінару-тренінгу з метою сприяння розвитку професійних компетентностей консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників та керівників закладів загальної середньої освіти на засадах соціального партнерства були практично застосовані різні онлайн-сервіси (Google-форми, Mentimeter), онлайн-дошки (Jamboard, Padlet). Інтерактивна робота семінару-тренінгу відбувалася у колі спілкування, на основі постійного діалогу і рефлексії.
NewsDec 17, 2024 #ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» // «#УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ПРОЦЕСІВ ЗЗСО ЗАСОБАМИ САМООЦІНЮВАННЯ» ![]() Dec 17, 2024 Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»// «Самоменеджмент: методика самооцінювання » ![]() Dec 11, 2024 #ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» // «#ЕФЕКТИВНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬОНЇ ОСВІТИ: ВІД ІДЕЇ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ» ![]() All news |