|
Другий модуль австрійсько-українського проєкту «Компетентності лідерства та менеджменту для ефективного розвитку якості в опорних школах»Jan 28, 2022
На базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» 26-27 січня в онлайн-форматі відбулася плідна робота учасників австрійсько-українського проєкту «Компетентності лідерства та менеджменту для ефективного розвитку якості в опорних школах».
Разом з регіональними тренерами проєкту (О. Левчишеною, проректором з науково - методичної та навчальної роботи, кандидатом історичних наук, С. Здрагат, завідувачкою кафедри освітньої політики, кандидатом соціологічних наук, Г. Болдирєвою, завідувачкою НМЛ соціального партнерства та міжнародної діяльності кафедри освітньої політики, С. Вороновою, завідувачкою НМЛ розвитку та якості освіти кафедри освітньої політики) команди з 5 опорних закладів активно працювали над удосконаленням освітнього середовища, формуванням лідерських вмінь та навичок, удосконаленням моделі керівника-інноватора. У ході другого модулю обговорювалися наступні актуальні питання: фактори успіху хороших шкіл, робота з опором, вимоги до особистісних і професійних якостей керівника, соціальна та професійна позиції керівництва опорного закладу. Велика увага приділялася розв’язанню проблем керівництва в ситуаціях змін, шляхам подолання опору, феномену лідерства, успішного керівника та успішного педагога. Учасники заходу відповідно до стратегічних орієнтирів сучасної школи визначали критерії ефективності управління опорним закладом освіти, філією та обговорювали шляхи набуття компетентностей лідерства, інноваторства для ефективного розвитку якості освіти.
NewsNov 7, 2024 Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»// «Соціальне партнерство: командний підхід» Nov 5, 2024 ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ»// «КОМУНІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО МІКРОКЛІМАТУ В ЗПО» Oct 25, 2024 #ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» // «#ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА: ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ» All news |