НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти





Четвертий модуль австрійсько-українського проєкту «Компетентності лідерства та менеджменту для розвитку якості в опорних школах"

11 лист. 2020
У рамках австрійсько-українського проєкту «Компетентності лідерства та менеджменту для розвитку якості в опорних школах» (OEAD) 10-11 листопада проходив четвертий навчальних модуль для регіональних тренерів.

У рамках австрійсько-українського проєкту «Компетентності лідерства та менеджменту для розвитку якості в опорних школах» (OEAD) 10-11 листопада 2020 року в онлайн-режимі на платформі Zoom проходив четвертий навчальних модуль для регіональних тренерів.
Австрійську експертну групу представляли тренери Міхаела Сбурні, Августа Зайдль та координатор проєкту Доменік Єйзенман.
Група експертів-тренерів проєкту з України представлена співробітниками КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» (Левчишена Оксана, Здрагат Світлана, Болдирєва Ганна, Воронова Світлана), ДНВЗ «Університет менеджменту освіти», КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», КЗ «Житомирський ОІППО», Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Протягом двох днів учасниками семінару-тренінгу обговорювалися питання шляхів набуття компетентності лідерства педагогами опорних закладів освіти для успішної реалізації освітніх реформ в Україні в сучасних кризових умовах.
Серед ключових тем, що опрацьовувалися в ході модуля: зміна динаміки на тлі пандемії, керівництво в ситуаціях змін, типологія людей у процесі інновацій, робота з опором, принципи управління школою у кризових ситуаціях, продуктивність системи та емоційні стани в процесах змін. Особлива увага приділялася тренерській підтримці керівників опорних закладів освіти у процесі реструктуризації у ситуації з пандемією Covid-19.
Учасники проєкту, працюючи у змішаних групах, проаналізували сучасні ризики та проблеми роботи опорних закладів освіти, розглянули стратегії розвитку закладу освіти в кризових ситуаціях, розробили шляхи підтримки шкільних команд у ситуації змін.
Творчо проходила робота у командах, які співпрацюють вже другий рік в окремих областях. Тренери презентували регіональні здобутки на шляху подолання опору у роботі зі шкільними командами у кризових ситуаціях, ознайомилися з досвідом австрійських колег щодо використання онлайн-інструментів і розробили основні змістові та методологічні складові наступного модулю зі шкільними командами опорних закладів.
За результатами дводенної роботи експертами був скорегований план дій щодо подальшого впровадження проєкту та його розвитку.

 





Новини


17 груд. 2024
#ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» // «#УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ПРОЦЕСІВ ЗЗСО ЗАСОБАМИ САМООЦІНЮВАННЯ»
Керівники закладів загальної середньої освіти Одещини 17 грудня взяли участь у практичному інтенсиві «Ресурси, стратегії, практики» за темою: «Удосконалення управлінських процесів ЗЗСО засобами самооцінювання».

17 груд. 2024
Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»// «Самоменеджмент: методика самооцінювання »
17 грудня 2024 року директори та консультанти Центрів професійного розвитку педагогічних працівників взяли участь у практичному інтенсиві. Тема зустрічі: «Самоменеджмент: методика самооцінювання».

11 груд. 2024
#ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» // «#ЕФЕКТИВНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬОНЇ ОСВІТИ: ВІД ІДЕЇ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ»
11 грудня відбувся обласний практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики» з теми «Ефективні презентації в діяльності педагога закладу позашкільної освіти: від ідеї до реалізації» для керівників та педагогічних працівників закладів позашкільної освіти.

Всі новини