|
ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку»14 трав. 2020
14 травня 2020 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» була проведена ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку»
14 травня 2020 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» була проведена ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку». У роботі конференції взяли участь 16 докторів наук, 34 кандидати наук, понад 80 методистів, педагогів, фахівців закладів освіти різних регіонів України, зокрема Одеси, Вінниці, Житомира, Києва, Кривого Рогу, Миколаєва, Харкова, Херсона, Ужгорода, Умані, Одеської, Донецької областей та інших країн: Казахстан, Кувейт, Монголія, Польща, Туркменістан. У доповідях учасників висвітлювались найбільш важливі та актуальні питання сьогодення, що повністю відповідає уявленням щодо задач сучасних наукових досліджень у галузі сучасної педагогіки. Під час роботи конференції учасники мали змогу обмінюватися думками щодо збереження і розвитку єдиного науково-освітнього простору, сучасних наукових досягнень філософії освіти, загальної, соціальної, вищої та корекційної педагогіки, андрагогіки, загальної та педагогічної психології; обговорювалися проблеми та перспективи реформування освіти; репрезентувалися новітні методики навчання і виховання, інноваційні технології сучасного уроку, дієві засоби забезпечення неперервної освіти; здійснювати пошук шляхів інтеграції теоретико-методологічних, методичних та практичних засад освітньої діяльності. Матеріали, що містяться у збірнику, допоможуть практикам, вченим, слухачам у більш глибокому освоєнні тих цінностей, що пов’язанні з реалізацією державних стандартів освіти. Конференція проходила за такими основними напрямами: проблемний контур сучасної педагогічної науки та освіти: філософський, психологічний, соціокультурний вимір; розвиток особистісно-професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін в освіті; трансформація змісту та технологій неперервної педагогічної освіти: методологія, теорія, практика; реалії та перспективи Нової української школи; модернізація вітчизняної науки: рівність, доступність, особливість; інновації як засіб прогресивних змін в освіті: теорія і практика; виховання особистості у вимірі нових освітніх реалій. Результатом роботи конференції стало висвітлення наукових досліджень з філософії, соціології освіти, загальної та колекційної педагогіки, андрагогіки, загальної та педагогічної психології, методики; визначення перспектив поєднання наукових, теоретичних та практичних основ освітньої діяльності; обмін науковими результатами і дослідницьким досвідом, збереження і розвиток єдиного науково-освітнього простору. Автори доповідей, що взяли участь у конференції, запропонували шляхи вирішення питань, що мають безпосереднє значення для подальшого реформування системи освіти в Україні.
Новини22 лист. 2024 Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» // «Екологічні виміри оцінювання»// 7 лист. 2024 Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»// «Соціальне партнерство: командний підхід» 5 лист. 2024 ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ»// «КОМУНІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО МІКРОКЛІМАТУ В ЗПО» Всі новини |