НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти





Діалог-сесія «Педагогічна інтернатура: нова парадигма професійного становлення вчителя»

30 лист. 2023
29 листопада директори/консультанти ЦПР ПП, керівники закладів загальної середньої освіти, педагоги-наставники, інтерни долучилися до діалог-сесії «Педагогічна інтернатура: нова парадигма професійного становлення вчителя».

29 листопада директори/консультанти ЦПР ПП, керівники закладів загальної середньої освіти, педагоги-наставники, інтерни долучилися до діалог-сесії «Педагогічна інтернатура: нова парадигма професійного становлення вчителя», що передбачала визначення проблемних питань запровадження педагогічної інтернатури у закладах освіти, становлення інституту наставництва, роботи педагогів-наставників.

Оксана Кузнєцова, проректор з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної діяльності, к. псих.н. привітала учасників та акцентувала на актуальності введення педагогічної інтернатури в закладах освіти, що позитивно вплине на професійне становлення молодого педагога.

Під час діалог-сесії учасники обговорили особливості запровадження педагогічної інтернатури в роботі вчителів-предметників, фахівців з інклюзивного навчання, спираючись на тандем роботи Людмили Пономаренко, вчителя географії (наставника) та Катерини Гончаренко, вчителя географії (інтерна) з КЗ «Дивизійський ліцей» Дивизійської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області; Олени Чевдар, асистента вчителя (наставника) та Альбіни Тутової, асистента вчителя (інтерна) Главанського ліцею з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради.

Під час заходу приділи увагу питанню супервізії та її ролі у професійному становленні молодого вчителя, про що розповіла Оксана Кузнєцова, проректор з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної діяльності.

Робота діалог-сесії завершилася рефлексією «3-2-1», під час якої учасники висловилися стосовно актуальності запропонованого питання, доцільності впровадження педагогічної інтернатури та спроможності закладів освіти здійснювати окреслену діяльність.





Новини


22 лист. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» // «Екологічні виміри оцінювання»//
22 листопада у рамках дискусійного простору «Нова українська школа: рухаємось разом» керівники закладів освіти, директори і консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників Одещини спілкувалися за темою «Екологічні виміри оцінювання».

7 лист. 2024
Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»// «Соціальне партнерство: командний підхід»
КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» продовжує проведення практичних онлайн-інтенсивів «Ресурси, стратегії, практики» для директорів та консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників.

5 лист. 2024
ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ»// «КОМУНІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО МІКРОКЛІМАТУ В ЗПО»
05 листопада для керівників та педагогів закладів позашкільної освіти науково-методичною лабораторією управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри філософії освіти проведений практичний інтенсив за темою «Комунікація як інструмент формування позитивного мікроклімату в ЗПО».

Всі новини