|
Учнівське самоврядування: моделюємо разом16 лют. 2023
На базі КЗВО “Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради” впродовж 14-16 лютого були проведені курси підвищення кваліфікації за темою “Учнівське самоврядування: моделюємо разом”.
Подолання формалізму у діяльності учнівського самоврядування як складової громадського самоврядування закладу загальної середньої освіти, зокрема, завдяки налагодженню та розвитку партнерських стосунків між усіма учасниками освітнього процесу й розширенню сфери діяльності та повноважень органів учнівського самоврядування, є одним із провідних завдань на шляху до становлення школи дієвої демократії. Тож з метою сприяння виробленню педагогами нових стратегій підтримки ефективної діяльності учнівського самоврядування у відповідності до ключових засад демократичного управління закладом освіти на базі КЗВО “Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради” впродовж 14-16 лютого були проведені курси підвищення кваліфікації за темою “Учнівське самоврядування: моделюємо разом”. У ході курсів слухачі, серед яких була низка тих, хто лише розпочинають свій педагогічний шлях, мали можливість поглибити обізнаність з нормативним підґрунтям, повноваженнями, структурою та формами організації роботи учнівського самоврядування як складової громадського самоврядування закладу загальної середньої освіти, а також ознайомитися із дієвими практики впровадження демократичних стандартів його діяльності. Водночас під час виконання практичних завдань педагоги розвинули професійні компетентності, необхідні для ефективної координації діяльності учнівського самоврядування та модерування учнівських партисипативних ініціатив в офлайн та онлайн форматах з використанням засобів електронної партисипації (викладач - Гриньова М.В.). Не менш корисним та цікавим, за відгуками слухачів, стало розгляд таких тем, як “Освітня політика як інструмент реалізації цілей держави і замовників освітніх послуг” (викладач - Задорожна Л.К.), “Школа – простір безпеки: створюємо разом” (викладач - Котенко О.М.), “Самооцінювання педагогом професійної діяльності: напрямки, процедури, інструменти”(викладач - Воронова С.В.). Переконані, що усвідомлення педагогами необхідності розвитку спроможності учнівського самоврядування на засадах принципів громадського самоврядування закладу освіти спрямує шкільну практику на впровадження ефективних технологій виховання лідерів, які вже зараз займатимуть проактивну позицію в житті школи, громади, країни. Новини7 лист. 2024 Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»// «Соціальне партнерство: командний підхід» 5 лист. 2024 ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ»// «КОМУНІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО МІКРОКЛІМАТУ В ЗПО» 25 жовт. 2024 #ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» // «#ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА: ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ» Всі новини |