|
IV сесія постійно діючого семінару за темою «Конвергентність в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти»24 жовт. 2022
20 жовтня відбулася IV сесія постійно діючого семінару за темою «Конвергентність в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти», у якій взяли участь постійні учасники семінару - керівники та педагоги ЗЗСО області.
Модерувала роботу заходу методист науково-методичної лабораторії розвитку та якості освіти кафедри освітньої політики Н.В. Красножон. Методичний, інформаційний та технічний супровід заходу в онлайн-режимі здійснювала Л.М. Михайлова, методист науково-методичної лабораторії управлінської діяльності кафедри освітньої політики. Відкрила сесію завідувачка кафедри освітньої політики, к.соц.н С. Г. Здрагат, яка у виступі звернула увагу учасників на головні аспекти інноваційної діяльність освітнього закладу щодо впровадження конвергентних технологій. Під час сесії працівники академії продемонстрували учасникам заходу як змінюються та оновлюються інструменти управління освітнім процесом при реалізації конвергентного підходу. Форсайт-технологію, та її можливості презентувала методист НМЛ розвитку та якості освіти Н.В. Красножон, проєкт - як інструмент реалізації конвергентного підходу у шкільній освіті представила завідувач НМЛ соціального партнерства та міжнародної діяльності Г.В. Болдирєва, про успішні практики STEM діяльності в освітніх закладах розповіла завідувачка науково-методичної лабораторії інформатичної, технологічної та STEM-освіти, к.ф.н. О.А. Колесова. Практичний досвід психологічго супровіду розвитку конвергентного та дивергентного мислення учнів презентувала керівникам та педагогам ЗЗСО практичний психолог Яськівського ліцею Яськівської сільської ради Одеського району О.П. Клименко. Методист науково-методичної лабораторії управлінської діяльності Л.М. Михайлова запропонувала учасникам заходу кейс матеріалів «Конвергентність в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти», які були напрацьовані ї зібрані впродовж чотирьох сесій, та продемонструвала можливості його використання через метод case-study. Підсумовуючи роботу семінару, під час рефлексії, учасники визначили актуальність проблематики семінару, його змістовність та практичну спрямованість. Модерувала роботу заходу методист науково-методичної лабораторії розвитку та якості освіти кафедри освітньої політики Н.В. Красножон. Методичний, інформаційний та технічний супровід заходу в онлайн-режимі здійснювала Л.М. Михайлова, методист науково-методичної лабораторії управлінської діяльності кафедри освітньої політики. Відкрила сесію завідувачка кафедри освітньої політики, к.соц.н С. Г. Здрагат, яка у виступі звернула увагу учасників на головні аспекти інноваційної діяльність освітнього закладу щодо впровадження конвергентних технологій. Під час сесії працівники академії продемонстрували учасникам заходу як змінюються та оновлюються інструменти управління освітнім процесом при реалізації конвергентного підходу. Форсайт-технологію, та її можливості презентувала методист НМЛ розвитку та якості освіти Н.В. Красножон, проєкт - як інструмент реалізації конвергентного підходу у шкільній освіті представила завідувач НМЛ соціального партнерства та міжнародної діяльності Г.В. Болдирєва, про успішні практики STEM діяльності в освітніх закладах розповіла завідувачка науково-методичної лабораторії інформатичної, технологічної та STEM-освіти, к.ф.н. О.А. Колесова. Практичний досвід психологічго супровіду розвитку конвергентного та дивергентного мислення учнів презентувала керівникам та педагогам ЗЗСО практичний психолог Яськівського ліцею Яськівської сільської ради Одеського району О.П. Клименко. Методист науково-методичної лабораторії управлінської діяльності Л.М. Михайлова запропонувала учасникам заходу кейс матеріалів «Конвергентність в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти», які були напрацьовані ї зібрані впродовж чотирьох сесій, та продемонструвала можливості його використання через метод case-study. Підсумовуючи роботу семінару, під час рефлексії, учасники визначили актуальність проблематики семінару, його змістовність та практичну спрямованість.
Новини7 лист. 2024 Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»// «Соціальне партнерство: командний підхід» 5 лист. 2024 ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ»// «КОМУНІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО МІКРОКЛІМАТУ В ЗПО» 25 жовт. 2024 #ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» // «#ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА: ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ» Всі новини |