НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти





IV сесія постійно діючого семінару за темою «Конвергентність в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти»

24 жовт. 2022
20 жовтня відбулася IV сесія постійно діючого семінару за темою «Конвергентність в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти», у якій взяли участь постійні учасники семінару - керівники та педагоги ЗЗСО області.

Модерувала роботу заходу методист науково-методичної лабораторії розвитку та якості освіти кафедри освітньої політики Н.В. Красножон. Методичний, інформаційний та технічний супровід заходу в онлайн-режимі здійснювала Л.М. Михайлова, методист науково-методичної лабораторії управлінської діяльності кафедри освітньої політики.

Відкрила сесію завідувачка кафедри освітньої політики, к.соц.н С. Г. Здрагат, яка у виступі звернула увагу учасників на головні аспекти інноваційної діяльність освітнього закладу щодо впровадження конвергентних технологій. Під час сесії працівники академії продемонстрували учасникам заходу як змінюються та оновлюються інструменти управління освітнім процесом при реалізації конвергентного підходу. Форсайт-технологію, та її можливості презентувала методист НМЛ розвитку та якості освіти Н.В. Красножон, проєкт - як інструмент реалізації конвергентного підходу у шкільній освіті представила завідувач НМЛ соціального партнерства та міжнародної діяльності Г.В. Болдирєва, про успішні практики STEM діяльності в освітніх закладах розповіла завідувачка науково-методичної лабораторії інформатичної, технологічної та STEM-освіти, к.ф.н. О.А. Колесова. Практичний досвід психологічго супровіду розвитку конвергентного та дивергентного мислення учнів презентувала керівникам та педагогам ЗЗСО практичний психолог Яськівського ліцею Яськівської сільської ради Одеського району О.П. Клименко.
Методист науково-методичної лабораторії управлінської діяльності Л.М. Михайлова запропонувала учасникам заходу кейс матеріалів «Конвергентність в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти», які були напрацьовані ї зібрані впродовж чотирьох сесій, та продемонструвала можливості його використання через метод case-study.
Підсумовуючи роботу семінару, під час рефлексії, учасники визначили актуальність проблематики семінару, його змістовність та практичну спрямованість.
Модерувала роботу заходу методист науково-методичної лабораторії розвитку та якості освіти кафедри освітньої політики Н.В. Красножон. Методичний, інформаційний та технічний супровід заходу в онлайн-режимі здійснювала Л.М. Михайлова, методист науково-методичної лабораторії управлінської діяльності кафедри освітньої політики.
Відкрила сесію завідувачка кафедри освітньої політики, к.соц.н С. Г. Здрагат, яка у виступі звернула увагу учасників на головні аспекти інноваційної діяльність освітнього закладу щодо впровадження конвергентних технологій. Під час сесії працівники академії продемонстрували учасникам заходу як змінюються та оновлюються інструменти управління освітнім процесом при реалізації конвергентного підходу. Форсайт-технологію, та її можливості презентувала методист НМЛ розвитку та якості освіти Н.В. Красножон, проєкт - як інструмент реалізації конвергентного підходу у шкільній освіті представила завідувач НМЛ соціального партнерства та міжнародної діяльності Г.В. Болдирєва, про успішні практики STEM діяльності в освітніх закладах розповіла завідувачка науково-методичної лабораторії інформатичної, технологічної та STEM-освіти, к.ф.н. О.А. Колесова. Практичний досвід психологічго супровіду розвитку конвергентного та дивергентного мислення учнів презентувала керівникам та педагогам ЗЗСО практичний психолог Яськівського ліцею Яськівської сільської ради Одеського району О.П. Клименко.
Методист науково-методичної лабораторії управлінської діяльності Л.М. Михайлова запропонувала учасникам заходу кейс матеріалів «Конвергентність в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти», які були напрацьовані ї зібрані впродовж чотирьох сесій, та продемонструвала можливості його використання через метод case-study.
Підсумовуючи роботу семінару, під час рефлексії, учасники визначили актуальність проблематики семінару, його змістовність та практичну спрямованість.

 





Новини


17 груд. 2024
#ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» // «#УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ПРОЦЕСІВ ЗЗСО ЗАСОБАМИ САМООЦІНЮВАННЯ»
Керівники закладів загальної середньої освіти Одещини 17 грудня взяли участь у практичному інтенсиві «Ресурси, стратегії, практики» за темою: «Удосконалення управлінських процесів ЗЗСО засобами самооцінювання».

17 груд. 2024
Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»// «Самоменеджмент: методика самооцінювання »
17 грудня 2024 року директори та консультанти Центрів професійного розвитку педагогічних працівників взяли участь у практичному інтенсиві. Тема зустрічі: «Самоменеджмент: методика самооцінювання».

11 груд. 2024
#ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» // «#ЕФЕКТИВНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬОНЇ ОСВІТИ: ВІД ІДЕЇ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ»
11 грудня відбувся обласний практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики» з теми «Ефективні презентації в діяльності педагога закладу позашкільної освіти: від ідеї до реалізації» для керівників та педагогічних працівників закладів позашкільної освіти.

Всі новини