|
Методично-консультативний простір «НУШ: рухаємось разом»9 вер. 2022
![]() Перші онлайн-зустрічі для зазначених педагогічних працівників відбулися впродовж 6-8 вересня на платформі Zoom за актуальною темою «Формувальне оцінювання: культура/цілі/критерії». Любов Задорожна, ректор КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», к.ф.н., підкреслила роль керівника в супроводі педагогів щодо реалізації формувального оцінювання здобувачів освіти та зазначила шляхи покращення освітньої діяльності у сучасних реаліях. На критеріях формувального оцінювання як прозорої системи оцінювання результатів навчання здобувача освіти зупинилася Ганна Айрікян, завідувачка науково-методичної лабораторії управлінської діяльності. Приділивши увагу технікам консультативної підтримки педагогів, Ганна Болдирєва, завідувачка науково-методичної лабораторії соціального партнерства та міжнародної діяльності, рекомендувала для розвитку культури формувального оцінювання проводити самооцінювання вчителів. Світлана Воронова, завідувачка науково-методичної лабораторії розвитку та якості освіти, к.п.н., акцентувала увагу на системності роботи керівника закладу та впливі стадій процесу управління на запровадження формувального оцінювання у закладі освіти. Під час зустрічі було надано відповіді на нагальні питання, як з позицій директора, заступника директора, а також консультанта ЦПР ПП здійснювати управлінський, консультативний, інформаційний супровід педагогічних працівників щодо впровадження формувального оцінювання в закладах освіти . Далі буде! Віримо в перемогу! До нових зустрічей!
Новини17 груд. 2024 #ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» // «#УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ПРОЦЕСІВ ЗЗСО ЗАСОБАМИ САМООЦІНЮВАННЯ» ![]() 17 груд. 2024 Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»// «Самоменеджмент: методика самооцінювання » ![]() 11 груд. 2024 #ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» // «#ЕФЕКТИВНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬОНЇ ОСВІТИ: ВІД ІДЕЇ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ» ![]() Всі новини |