|
Постійно діючий семінар «Конвергентність в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти»27 черв. 2022
23 червня в онлайн форматі відбулася ІІІ сесія постійно діючого семінару «Конвергентність в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти». Основною темою обговорення стали нано-технології та їх роль в конвергентній шкільній освіті. Метою постійнодіючого семінару є формування та розвиток в освітян нового сприйняття змісту освіти і перебудова взаємодії усіх учасників освітнього процесу в ході реалізації конвергентного підходу.
У фокусі уваги чергової сесії було висвітлення питань щодо сутності понять «нанотехнології», «нанотехнологічна освіта», «нано-професії». Відкрила роботу сесії з розглядом питання «Інноваційна діяльність освітнього закладу щодо впровадження конвергентних технологій» завідувачка кафедри освітньої політики, кандидат соціологічних наук С.Г. Здрагат, яка у своєму виступі акцентувала увагу учасників заходу на інноваційності реалізації конвергентного підходу в освіті, що сприятиме суттєвому поліпшенню результатів освітньої діяльності в технологічному швидкозмінному світі. У роботі заходу взяла участь заступник декана факультету математики, фізики та інформаційних технологій ОНУ імені І.І. Мечникова, кандидат фізико-математичних наук, доцент Маслєєва Н. В., яка під час виступу на тему «Чарівний світ нанотехнології» розкрила та ознайомила учасників з історією виникнення, тенденціями та науково-дослідними перспективами розвитку нанотехнологій. Практична частина семінару пройшла в інтерактивному форматі під супроводом методиста науково-методичної лабораторії управлінської діяльності Михайлової Л.М., де усі учасники мали можливість опрацювати «Атлас нано-професій» в різних тематичних групах таких як, «Нанотехнолог», «Нано-медик», «Фермер та скотар, що працює з генними технологіями», «Цифровий лінгвіст»та інші. Під час практикуму учасники, згідно професії, визначили сфери затребуваності нано-спеціалістів, специфіку їх діяльності, окреслили знання і навички необхідні у цих професіях та наголосили на потребі поліпшення якості фізико-математичної та природничої шкільної освіти шляхом включення в освітні технології нанотехнологічного компоненту. Захід завершився проведенням рефлексії, під час якої учасники демонстрували свої висновки з допомогою мультимедійної презентацій з інтерактивною дошкою Jamboard. Новини7 лист. 2024 Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»// «Соціальне партнерство: командний підхід» 5 лист. 2024 ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ»// «КОМУНІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО МІКРОКЛІМАТУ В ЗПО» 25 жовт. 2024 #ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» // «#ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА: ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ» Всі новини |