|
ОБЛАСНИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ ДЛЯ КЕРІВНИКІВ ЗЗСО, ДИРЕКТОРІВ ТА КОНСУЛЬТАНТІВ ЦПР ПП «СТВОРЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ МОДЕЛІ ВНУТРІШНЬОГО МОНІТОРИНГУ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ»16 черв. 2022
16 червня на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» відбувся обласний семінар-практикум для керівників ЗЗСО, директорів та консультантів ЦПР ПП «Створення ефективної моделі внутрішнього моніторингу в закладі загальної середньої освіти», у якому взяли участь 39 керівників закладів освіти, директорів та консультантів ЦПР ПП Одеської області.
16 червня на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» відбувся обласний семінар-практикум для керівників ЗЗСО, директорів та консультантів ЦПР ПП «Створення ефективної моделі внутрішнього моніторингу в закладі загальної середньої освіти», у якому взяли участь 39 керівників закладів освіти, директорів та консультантів ЦПР ПП Одеської області. Змістовну частину семінару було сформовано відповідно до запитів його учасників. Попередньо проведене опитування показало, що у керівників закладів освіти, директорів та консультантів ЦПР ПП виникають питання щодо недостатнього рівня практичних умінь зі створення системи внутрішнього моніторингу у закладі освіти, аналітичної оцінки результативності навчальних досягнень учнів 3-4 класів НУШ, як реалізувати моніторингові дослідження в умовах дистанційного навчання. Тому пріоритетними на семінарі стали наступні питання: організаційно-методичні засади моніторингових систем оцінювання якості загальної середньої освіти, система внутрішнього моніторингу (етапи, методи), моделювання внутрішнього моніторингу в закладі загальної середньої освіти. Модерували захід Світлана Воронова, завідувачка науково-методичної лабораторії розвитку та якості освіти, і Лілія Бондаренко, методист лабораторії. Учасники семінару ознайомилися з організаційно-методичними засадами моніторингових систем якості загальної середньої освіти та з’ясували їх відмінності у процесі побудови моделі моніторингу в закладі освіти (Світлана Воронова, завідувачка науково-методичної лабораторії розвитку та якості освіти, к.п.н.), розширили знання з видів, етапів та методів проведення внутрішнього моніторингу якості освіти (Ганна Болдирєва, завідувачка науково-методичної лабораторії соціального партнерства та міжнародної діяльності), на практиці, з використанням онлайн-застосунку дошка Jamboard, побудували модель внутрішнього моніторингу в закладі освіти та, як приклад, ознайомилися з алгоритмом моніторингу реалізації академічної доброчесності в закладі освіти (Світлана Воронова, завідувачка науково-методичної лабораторії розвитку та якості освіти, к.п.н.). Рефлексія «Асоціативні картинки», в якій взяли активну участь керівники закладів освіти, директори та консультанти ЦПР ПП, показала актуальність запропонованої теми та практичну спрямованість семінару.
Новини7 лист. 2024 Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»// «Соціальне партнерство: командний підхід» 5 лист. 2024 ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ»// «КОМУНІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО МІКРОКЛІМАТУ В ЗПО» 25 жовт. 2024 #ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» // «#ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА: ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ» Всі новини |